fridaaeriksson

Alla inlägg under april 2013

Av Frida - 24 april 2013 20:01

Nu har man ridit på rembrant och Skyline. Mamma tog lite kort när jag red på Skyline. Det gick jätte bra ?båda två var jätte duktiga!!

Av Frida - 22 april 2013 21:18

Alltså det har ju varit en hel del grejet som jag skulle berätta men hinner inte skriva om det nu så ni får se vad jag höll på med idag istället :))

Av Frida - 17 april 2013 18:30

Missade att skriva om Skyline.. Det var kanske bra? Så här var ridlektionen:
Först skrittade vi runt, gjorde lite skänkelvikningar osv och Skyline var jätte duktig och gick som en prins. Han var super bra i formen.
Sen skulle vi trava och det började likadant som skritten bara att han var ännu lite hetare men det gjorde inte så mycket han hade ju trots allt inte ridits på ett par dagar. Så jag fortsatte och märkte inget konstigt tills han kör hundra bocksprång. Sedan fortsätter han bara i traven som inget hänt. Förvånad blev jag verkligen!
Sen skulle vi galoppera och nu var jag mera beredd vilket nog gjorde Skyline ännu mera säker på att han skulle försöka igen. Men inget händer så jag galopperar fint runt. Men plötsligt får han ett ryck igen och börjar bocka..? Alltså knäppa häst! Men jag älskar dej ändå!!

Av Frida - 17 april 2013 18:21

Idag fyllde min bästis Sandra fjortizzzzz!!!!! Så grattis gmn hoppas du får världens bästa dag! :) <333
Har ju varit i stallet också. Det gick jätte bra förutom att den här blåsten gjorde honom lite extra.. Vaksam.. ;)

Av Frida - 14 april 2013 17:26

Nu har man gjort Stockholm då :)) har nt köpt så mkt för jag sparar ju till Bulgarien!

Av Frida - 13 april 2013 09:54

Glömde lägga till bild på Skyline på förra inlägget så ni får den nu. Nu sitter jag på ett hotell i Stockholm och väntar på Ida vi ska shoppa!! Slapp hockeyn ändå :D har lite tråkigt.. Ni fattar vad jag menar på bilderna

Av Frida - 12 april 2013 07:24

Nu ska jag dra till skolan och efter det ska jag till Stockholm. Men har nyss fått reda på att jag ska få börja rida Skyline och börja rida honom. Men kmr fortsätta rida Rembrant

Av Frida - 10 april 2013 16:03

Nu bär det av till stallet! Ska till stallet och rida lektion för Rosy på Sam, tror jag? Antingen Sam eller rembrant åtminstone. Kanske blir bilder..
See yaa! <3

Presentation


En hästblogg med en massa bilder! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards