fridaaeriksson

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida - 27 februari 2013 19:07

Jag la ju ut videon förut och meningen var att bilderna också skulle komma med men nu gjorde dom inte det så det fick bli ett nytt inlägg med bara bilder.        

Av Frida - 27 februari 2013 18:50

Har haft en jätte bra dag idag. Först så var svenskan inställd så vi fick sluta tio i ett. Sen kom jag hem och böt om och sen red jag på Rembrant och det gick super bra. Han var så mysig men kändes som vanligt ganska stel i ena varvet så jag försökte att ställa honom inåt men han är jätte stel. Däremot tog han galoppskänkeln direkt istället för att hanar 2 steg och sen fattar galopp. Sen tränade vi skänkelvikning och det gick sådär.


       
 

Av Frida - 25 februari 2013 18:29

Har inte åkt till stallet idag orka inte. Men nu har jag värsta tråkigt.. Okej egentligen har jag en massa saker jag borde göra som att städa rummet, plugga fysik och hjälpa pappa med en grej men orka? Jag ligger på rummet med musik i stället.. Fast jag ska snart ta tag i läxorna.. Tyvärr.. Fast först ska jag äta choklad, yuumi! Planerar tjejkväll i helgen för då är jag ff, Nice!
Lite random bilder?

Av Frida - 24 februari 2013 17:41

Nu har jag och Rebecka varit i stallet och haft jätte roligt! :) skola i morgon då.. Åh jag orkar verkligen inte. På den ena bilden var min frukost idag, gött!

Av Frida - 23 februari 2013 19:20

I am alived! Jag överlevde skridskoåkningen i alla fall. Och sen sov jag över hos en kompis. Vi hade jättekul och nu har jag varit i stallet också! :)

Av Frida - 22 februari 2013 12:03

Nu ska jag och några kompisar ut och åka skridskor, herregud! Får se hur det går. Har jag inte skrivit på några dagar så slutade det kanske illa, hehe..

Av Frida - 21 februari 2013 16:09

Har ju vart hundvakt nu men nu åkte vovven hem. Det uppskattar åtminstone kissarna. Lägg märke till att jag inte säger hund och katt utan vovve och kisse. Okej nu har jag verkligen brist på att skriva grejer när jag börjar byta ut ord för att det ska låta bättre.. Idag har jag.. Öh.. Inte gjort någonting faktiskt. Men jag tog lite bilder förut men bara en blev "bra"

Av Frida - 21 februari 2013 08:44

Sitter i soffan och glor på Tv med frukost. Bredvid mig sitter Selma
( sitter?! ). Jag ska till stallet idag men jag vet om jag har någon lust vi får väl se.

Presentation


En hästblogg med en massa bilder! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards