fridaaeriksson

Alla inlägg under februari 2013

Av Frida - 17 februari 2013 14:49

Nu har jag varit ute i stallet och myst lite med lillen.

Av Frida - 17 februari 2013 07:19

Godmorgon bloggen!
Öh, klockan är 7, I know! Men jag har gjort lite grejer redan nu. Jag har rastat hunden och nu äter jag frukost för mig själv eftersom ingen är vaken än..

Av Frida - 16 februari 2013 14:50

Red ut idag en mysi uteritt. Nu inser jag hur mycket jag älskar hästar! Ikväll kommer hunden vi ska ta hand om :)

Av Frida - 16 februari 2013 07:54

I am me, whatever happends

You can´t change me

Because I don´t want to be anyone else

Be strong in yourself and don´t let anyone change you!


Av Frida - 16 februari 2013 07:12

Nu är det äntligen sportlov!! Jipee! Igår red jag rembrant och han var jätte duktig men lite seg bara. Snart ska jag i väg och mortionera min andra lilla ponny. Han kommer vara som ett krutpaket idag för han har stått i 5 dagar. Ska vara hundvakt i fyra dagar också!

Av Frida - 12 februari 2013 20:38

Nu har man varit i skolan några dagar och tråkat runt. Kom nyss hem från stallet. Jag red Sam idag för att han rider ju mest på nybörjarlektionerna så han blir inte ordentligt riden så ofta så jag får rida honom ibland för det. Han var jätte duktig, han är så rolig att rida!!
Rubriken? Ni fattade inte va? Skulle inte jag heller gjort men alltså vi ska ha friluftsdag i morgon och då fick man vara i stallet och det ska jag vara. Hela dagen i stället för skola.

Av Frida - 10 februari 2013 15:19

Är så himla trött just nu. Red säkert en mil idag. Nu ska jag duscha och sen ska jag träna engelska glosor och sen ska jag vila! Skriver inget mera idag tror jag inte så i morrn blir det skola, suck. Aja, snart är det sportlov i alla fall!.

Av Frida - 10 februari 2013 08:46

Godmorgon bloggen!
Idag ska jag och brorsan ut i stallet och köra slut på Bertil. Sen ska jag hem och göra läxor. Vaknade nyss eftersom det blev lite sent igår, klockan 2 på natten gick vi och la oss.!

Selma hälsar! ;)

Kram // frida

Presentation


En hästblogg med en massa bilder! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards