fridaaeriksson

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Frida - 17 februari 2013 17:54

Nu sitter jag och myser framför tvn. Ikväll ska jag lägga mig tidigt

Av Frida - 17 februari 2013 15:38

1. Hur gammal är du? 13 år
2. Hur gammal känner du dig? Hmm.. 13??
3. Vad har du gjort idag? Ridit, mockat hage & box, gått ut med hunden
4. Vilken film såg du senast? Paranomy activity
5. Vem ringde du senast? Min farmor
6. Är du besatt av någonting? Hästar!!
7. Är du rädd för blod? Nej inte rädd men jag tycker inte om det
8. Beskriv platsen du är på just nu? I soffan med en hund i knät
9. Kan du nämna 5 stycken statsministrar under 1900-talet? Nej?!
10. Googlade du fram svaret på fråga 9? Nej!
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart tror jag..
12. När vaknade du idag? 07.00
13. Vilken är din favoritårstid? Sommar, såklart!
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Nåt varmt ställe
15. Nämn en plats du varit på som du aldrig vill besöka igen? Vet faktiskt inte
16. Hur vill du tillbringa din pension? Jag vill syssla med hästar tidig morgon till sen kväll utan att behöva tänka på annat
17. Vad lyssnar du på just nu? Hunden som skäller
18. Har du någon gång brutit något ben i kroppen? Nej.
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan? Hästar, familjen, vännerna, katterna, släkten
20. Vem är din favoritkändis? Taylor Swift
21. Vad är du på för humör just nu? Bra men trött
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Nordamerika vad ligger Thailand i?
23. Snarkar du? Lite kanske..
24. Vilka yrken har du provat på? Inga..
25. Hur går du helst klädd? Jeans och tröja
26. Vilket stjärntecken är du född i? Lejon
27. Vilket är ditt favoritgodis? Chocklad!!
28. Vad sa du senast? Hejdå
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Matte, samhällskunskap
30. Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och en ful tröja
31. Vilken är din favoritaffär? Hööks, grangården och H&M
32. Vad har du för storlek i kläder? XS
33. Vad har du i dina fickor? Nycklar och mobil
34. Vad köpte du senast? Ett svart vintertäcke till häst.
35. Hur många gånger har du flyttat? 3ggr
36. Om du skulle bli fast på en öde ö, vilka tre saker skulle du då ha med dig? Jag vet inte.. *suck*
37. Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgonmänniska
38. Senaste filmen du såg på bio? Hunger games
39. Har du fått åka in till akuten och sy någon gång? Japp
40. Har du någon gång badat naken utomhus? När jag var liten. De har väl alla gjort?
41. Vad åt du till frukost? En macka och ett glas mjölk
42. Hur såg ditt liv ut för 10 år sedan? Seriöst? Jag var 3..
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Aa en massa gånger.. JAG HAR BARA INGEN BIL!!
44. Vem gjorde senast något speciellt för dig? Ehmm... De var nog min farmor och min mormor som gav mig fina presenter på alla<3 dag
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du ska sova? På nattduksbordet
46. Vad var de senaste du åt? Ett äpple
47. Vem är världens vackraste kvinna? Jag vet väl inte?
48. Är du blyg? Ja, lite gran
49. Vilken var den senaste konserten du var på? Tror inte att jag har varit på någon?

Av Frida - 17 februari 2013 14:49

Nu har jag varit ute i stallet och myst lite med lillen.

Av Frida - 17 februari 2013 07:19

Godmorgon bloggen!
Öh, klockan är 7, I know! Men jag har gjort lite grejer redan nu. Jag har rastat hunden och nu äter jag frukost för mig själv eftersom ingen är vaken än..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En hästblogg med en massa bilder! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards